lördag 31 mars 2012

Den glömda trädgården

Den glömda trädgården, Kate Morton

Ja min är inte bortglömd men just nu är det svårt att slita sig från denna bok som man bara vill sluka. Min granne Anne inte bara rekommenderade boken, utan hon gick och köpte den till mig, hur fint är inte det.

Jag är en all läsare men det går i perioder, just denna handlar om sekelskifte och nutid med hemligheter och man vill liksom bara vidare för att få svaren. Nu ska jag i alla fall försöka få på mig kläder istället för att dra omkring i morgonrocken. Det blir ut i friska luften och plocka upp alla rabatt rensnings högar och köra bort dem med skottkärran.

Go lördag på Er.

Kram
A

3 kommentarer:

  1. Då är boken bra med andra ord??? Behöver lite ny läsning. Har precis läst Kajsa Ingmarssons Någonstans inom oss! En bok som berörde jättemycket! Först tyckte jag den var overklig, men sedan fattade jag budskapet! Kommer aldrig glömma den boken!
    Usch här har blåst alldeles för kallt för att vara ute!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt med böcker som är svåra att släppa. Den här kan ju vara bra semesterläsning kanske, skriver upp den.

    Ha det gott!
    Anna

    SvaraRadera
  3. Det här är en av mina favoritböcker! ;)
    Njut boken!

    SvaraRadera