torsdag 29 mars 2012

Lätt väckt!


Sen mars månads början så har Tasseman tyckt att det är lagom att väcka mig mellan 03.00-04.00 för att gå ut. Det går inte att ignorera honom heller då han hittar på nya sätt för att jag ska kliva ur sängen. Som tur är har jag lätt för att somna om annars hade det varit zombie varning på mig nu. En kattlucka står högt på önskelistan för tillfället.

Men allt är förlåtet när kel & spinnmaskinen går igång och kryper upp i mitt knä, bättre kissemiss får man leta efter.

Nu är det dags för att göra sig i ordning för lite after work, en annan som jobbar 80 procent hinner ju hem emellan och bättra på makeupen :-)

Kram
Anna

2 kommentarer:

  1. Vilken fin header du fixat.
    Visst är det underbart med ett levande gosedjur.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. hej Anna!
    Underbar mars bild!

    vi hörs och ses
    Annika

    SvaraRadera